نتایح جستجو

  1. GAME_OVER

    نه من نیستم تویی ..:D گفتم چه خوبه برا شماهام امکان ادامه تحصیل وجود داره .:D البته حساب تو...

    نه من نیستم تویی ..:D گفتم چه خوبه برا شماهام امکان ادامه تحصیل وجود داره .:D البته حساب تو جداست ...رتبه 1 کنکور ایزوله ها..:D :D :D
  2. GAME_OVER

    بی ادب..:D

    بی ادب..:D
  3. GAME_OVER

    ای ولا نمیدونستم خنگولا هم کنکور دارن ...دمشون گرم دیگه برا همه اقشار امکانات پیشرفت رو فراهم...

    ای ولا نمیدونستم خنگولا هم کنکور دارن ...دمشون گرم دیگه برا همه اقشار امکانات پیشرفت رو فراهم کردن حتی ایزوله ها ....:D :D :D
  4. GAME_OVER

    واقعا؟؟؟؟؟ یعنی تو اون بیمارستانی که بودی باهوشترینشون بودی؟؟نسبت به بقیه خل و چلا ..:D :D...

    واقعا؟؟؟؟؟ یعنی تو اون بیمارستانی که بودی باهوشترینشون بودی؟؟نسبت به بقیه خل و چلا ..:D :D آورین آورین همینطوری ادامه بدی و ترشی نخوری و چشمت نزنن و تلاش کنی یه چیزی میشی ..:D
  5. GAME_OVER

    خیلی بده آدم اینقد اعتماد بنفسش ضعیف باشه خودشو دوست نداشته باشه .. اینو بدون خدا همه مخلوقاتشو...

    خیلی بده آدم اینقد اعتماد بنفسش ضعیف باشه خودشو دوست نداشته باشه .. اینو بدون خدا همه مخلوقاتشو دوست داره حتی خل و چلا و یو اف اوهایی مث خودت ..:D
  6. GAME_OVER

    اه اه اینقد بدم میا از این خرخونا ..:D

    اه اه اینقد بدم میا از این خرخونا ..:D
  7. GAME_OVER

    تو که عددی نیستی ..[img]

    تو که عددی نیستی ..[img]
  8. GAME_OVER

    بازم زد؟؟؟ خو تو چرا نمی زنیش ؟ ببین آدم چقد بی دست و پا ..دفاع از خودشم بلد نیست ...والا ...[img]

    بازم زد؟؟؟ خو تو چرا نمی زنیش ؟ ببین آدم چقد بی دست و پا ..دفاع از خودشم بلد نیست ...والا ...[img]
  9. GAME_OVER

    بهروان: جام حذفی, حتما برگزار خواهد شد.. از همین الان تبریک بگو بهم ..قهرمانی پرسپولیسو ..[img]

    بهروان: جام حذفی, حتما برگزار خواهد شد.. از همین الان تبریک بگو بهم ..قهرمانی پرسپولیسو ..[img]
  10. GAME_OVER

    تو تو همون خودت بی ریخت .. خوشم میا خودتم قبول داری که بیریختی ..[img]

    تو تو همون خودت بی ریخت .. خوشم میا خودتم قبول داری که بیریختی ..[img]
  11. GAME_OVER

    پ ن پ تو ..

    پ ن پ تو ..
  12. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    بهنوش بختیاری در نمایشگاه مطبوعات تهران
  13. GAME_OVER

    کلوپ طرفداران پرسپولیس

    کریمی هم دیگه داره خیلی طولش میده ...حالا که ژوزه راضی شده، بیاد سر تمرین و یه عذرخواهی کنه و تموم شه دیگه .. واقعا که ...:razz:
  14. GAME_OVER

    فرشته فرشته ...تکرار کن حفظ شی .. شب بخیر بیریخت

    فرشته فرشته ...تکرار کن حفظ شی .. شب بخیر بیریخت
  15. GAME_OVER

    از بس حسودی ..:D فرق فرشته و کلاغم نمیدونی چیه....ای خداااااا این بشر از کدوم سیاره اومده؟

    از بس حسودی ..:D فرق فرشته و کلاغم نمیدونی چیه....ای خداااااا این بشر از کدوم سیاره اومده؟
  16. GAME_OVER

    آره منو فقط یه جا قبول میکنه ..تو آسمونا.. ..همونجا که فرشته ها رو میبرن ..:D

    آره منو فقط یه جا قبول میکنه ..تو آسمونا.. ..همونجا که فرشته ها رو میبرن ..:D
  17. GAME_OVER

    باز از اون نقشه پلیدا کشیدی میخوای منو ببری بیمارستان روانیها .....اونجا فقط مخصوص خودته ..:D

    باز از اون نقشه پلیدا کشیدی میخوای منو ببری بیمارستان روانیها .....اونجا فقط مخصوص خودته ..:D
  18. GAME_OVER

    بیاه همینه میگم خونرسانی ضعیفه دیگه..الان مغزت داره خطای Not enough blood میده ..[img]

    بیاه همینه میگم خونرسانی ضعیفه دیگه..الان مغزت داره خطای Not enough blood میده ..[img]
  19. GAME_OVER

    مرسی .. منم سمیه ..[img]

    مرسی .. منم سمیه ..[img]
بالا