مرسی لطف داری بهم واقعا میگم..
اونجا که نوشتی "هیچ احساسی" میخواستم گیر سه پیچ بدم که مگه تو میتونی بدون حس هم باشی.. من حس و لطافت رو در شناختم.. حق نمیدم بگی من هیچ احساسی ندارم..
عاشق همه انتخاب عکس و موضوعاتت هستم.. غوغایی در سرند اینا
سلام گلاب خانم..
توروخدا من فکر میکنم اونجا نوشتن خیلی هارو اذیت کرد.. ولی اگه شما میگید من میام.. هرچه باداباد..
من منتظر این بودم روزی این کلبه قدیمی رو با اومدن دوباره تون زنده کنید... حتما میام.. امیدوارم حالتون خوب باشه.. من هم منتظر خلوص نوشته ها و بیریایی احساسات نهفته در گفته هاتون...
he was in love with this woman.:confused:.
and love blind his eyes
Girls are beneficent on earhte that give u nicety and kindness all time
we are ur bliss
;) ya
do you consent with me that this should be mutual?:king:
من باختم مرضیه جان.. انگار زیبایی نوشته هات و حسی که توشون هست من رو ناخواسته از ادامه دادن بازداشت... تو بهترینی برای ابراز این حس خدایی..
مرسی از نوشته ات و ارسال اون تو صفحه ام..
لرد لرد..
مرسی از تنکست..
قیز اوغلان تایپیکی شده محل اعترافات.. خداییش این انگلیسی و تالارت فضایی ایجاد کرده که آدم توش کمی مدرن تر رفتار کنه.. همش رو از تو دارم یولداش