ایبابا ما سه تن اینجوری هستیم...:آح(کف دستم رو نشون دادم)
یعنی سوتی موتی یوخدو..
اتفاقا امروز به خودم کلی امیدوار شدم با این دود غلیظ سیگاری که میدم تو ریه هام بیشتر از ننر پسرای کاکل به سر دویدم.. همشون وسط راه چیز شدند ولی همچنان داشتم میرفتم:redface:
جذبه رو دیگه نمیگم که ..
ا