موضع نگیر این یه نتیجه گیری منصفانه است..
but this is false theory .god create Eve after Adam
Adam wanted From god to send someone to wash his socks.. then god create woman:surprised::surprised:
:king::king:
چه جالب:surprised::surprised::surprised:
ok let us to have a conclusion
we should accept each other anyway.. there is no absolute thing
but boys are better than girls:redface:
راس میگی.. پس برم تو پوستین یه قوچ دیگه...
وای چه بد از خودم مشمئز شدم.. بز درونم در هاج و واجه.. چه بخوام چه نخوام.. برا شکوفایی بیشترش شاید داره تلاش میکنه. ولی همیشه ترمزایی تو ضمیرم ناخوداگاهم هست که این بز رو به قصابی جانان میسپره..
ولی باز بزی دیگه درونم زاده میشه
[IMG]
حاجی همینه دیگه که جوان ز حادثه ای پیر میشود گاهی..
یاران فکر بار و بندیل و بستن اونان.. خویشتن را چه شد..
باشه اینم خنده خوش :d
ghorbunet mard.. mn hamin alan behtaram,, daram ba neda boz darunim ro mishkufunam
یادت باشه فیروزه ای رنگ حقیقته و حقیقت نمیتونه تحریف بشه مگر توسط ضالین(این کلمه رو خودت یه جورایی باهاش کنار بیا)
مرسی کارت از هزار و دویست گذشته ولی من همون میگم بیسته
حاجی به زندگیم بگو که به من به خنده به دنیام.. من که انتظار بالایی ندارم از این دنیا
سانتافه ای که من میخوام تو کشور سازندش فقط8 میلیونه اینجا دارند خون مردم رو میکنن تو شیشه..
چشم این چند روز چون تو خونه ام انتظار خاصی ازم نداشته باش ولی سعی میکنم خواسته تو باشم..
سلام عزیز دل سلام حاجی
بزی آخه چیز خاصی نمیخواد خب... من اینجام که به خواست های بزرگ لباس عمل بپوشونم.. راستی میدونی هرکس تو خودش یه بز داره و گاهی این بز هاج و واج نگاه میکنه.. مثل اونروز که تو عسکت رو عوض کردی.. بزی درونم دوباره منقلب شد و داشت گیج و واگیج به یه نقطه چشم میدوخت..
مامی اهو حالش خوبه... ایروبیک کار...
دختر با نظریات من بازی ننکن.. نی نی اولی که اینقدرم خوشگله آیندش روشنه حتی اگه برقا بره..
دومی هم از نازیش مشخصه که خیلی مامانه.. پس مامانه..
تو جواب این قوچو رو بده که عین بز داره آدم رو نیگا میکنه. انگار ارثیه باباش که همانا مامانیشه را ازش گرفتیمن..
[IMG]
خدا بهتر از ما بر احوال بنده هاش آگاهه..
انشاا... که سلامتی پدر بزرکوار دوست عزیزمون خانم ونوس خیلی زود حاصل بشه..
من از مادرم میخوام درنمازاش در حق این پدر دعا کنه.. حتما که خواسته اون مقبولتر از دعای من خواهد بود