اصلا هم این حرفا نیست رفیق!
این کلمات کابوس و نمیدونم دهشت و وحشت بیشتر آدم رو یاد گیم های کامپیوتری میندازه تا یه واقعیت..فکر میکنی اگه این اسباب بازی ها رو بزرگ جلوه ندند میتونند سهمی در فروش سلاحهای متقابله کننده به اعراب و دشمنای دیگه ایران داشته باشند.. یادت باشه اسرائیل در صدر فروشندگان...