عکس کاری نداره خانم جان
اول برو به این سایت
بعدش روی choose file کلیک کن عکس رو از کامپیوترت براوز کن... انتخاب کن..
بعد تو همون سایت نوشته start uploadin اون رو بزن و منتظر باش تا اپ بشه..
چند تا ادرس بهت میده .. همون اولی رو کپی کن و بقیه اش رو که میدونی.. همونجوری که عکس میزاری تو صفحه من...
سلام...
صد سال دیگه هم بیای همینم که همینم.. بابا تو خودت کجایی میری و دیگه نمیای.
آی آی
عجب گذشته بامزه ای اینجا جاری بود.. همش رفت و خاطره خوبش موند..
اصلا اهل دیدنش نیستم و خوشم هم نمیاد.. یه دفه به ذهنت نرسه بدی من ها.. کلی دردسر دارم و درس حالا بشینم این فیلمم ببینم. گنات نمیاد به من؟
شاپرک خانم من شرمندم گویا چند صباحی ناخوش احوال بودی.. زمونه رو میبینی؟ مریض باید پاشه بره عیادت.. من معذرت میخوام..
امیدوارم حالت بهتر تر شده باشه. و روزای اینده شاهد خبر خوش به در شدن 13 پیش از موعد باشیم
ننه اهو نه و مامان اهو..
اخه بیچاره ترسیده بود حیوونکی!!
مامان اهو ادم متمدنیه ها ولی میدونی هنوز نتونسته از بعضی کلیشه ها و افکار سنتی خارج بشه.. همش هم تقصیر تربیت شدن در یک خونواده فهرنگی مذهبی بوده...
سلام خب پس به به.. به بهحالا نمیگم مبارکه بزار برا فردا یه تبریک ابدار و پر روغن چرب و چیلی بگم..
باشه این رباب ما خوب شیرینی درست میکنه یهویی از بیرون نخری ها.. میگمدرست میکنه برات..
اگی هم که مشکلی یوخدو..من طرفدار بی چون و چرای تساوی طرفین هستم.. چیزی که برا خودم بخوام برا دیگران هم میخوام..
جون خودت رو چرا قسم میخوری..
تو از همه نظر سرحالی باور کن.. غمت هم بخوره تو سر ان :d
منظره ای که از پنجره اتاقت به چشمات قاب شده رو هیشکی نداره... این بسه دیگه.. توروخدا هر وقت حوصله کردی یه عکس از طبیعت اونجا بزار..
وای سپید من برم دیگه.. درس دارم بعدشم بتن ریزی..
مرسی صبحم خوب شروع شد باور کن..
روزت رو چرا خط خطی کنم.. من بد نیستم.. خوبترم از بعضی روزا... اول صبی ادم نمیتونه بد باشه میدونی که...
خودت چیکار میکنی... هوای پاک طبیعت چقدر قشنگه نه؟ حتما الان سرحالترین عضو انلاین اینجایی
ملینا خانم اینا چی میگن..
یعنی باز حادثه ای اینجا رخ داده و ملینا من رو محروم از دوونستنش کرده؟
تولدته؟
زمان دقیقش کی هستش.. با حجخانم و مادام خانم بیایم..