سلام به همه
یه ساعت پیش حرفهای قلعه نویی از برنامه ورزش و مردم رو شنیدم و اعصابم خورد شد
دوباره توهین این آقا به طرفدار استقلال شروع شد
کجا این بابا 17-18 تا جام برای استقلال گرفه که میگه من برای این تیم 17-18 تا جام گرفتم
اگه بازیکن بودی و استقلال جام گرفته و بنام خودت میذاری که نباید جامهایی...