سلام محسن جان
اگه به همه پستهای من دقت کرده باشی منم به عنوان یه طرفدار قدیمی استقلال همیشه گفتم به خاطر استقلال باید از قلعه نویی ( که به شخصه بهش علاقه ای ندارم ) حمایت شه
الانم اصلا بحث مجیدی نبود ، بحث طرز حرف زدن این آقاست
اگه منم استادیوم بودم مجیدی رو تشویق میکردم اما این بابا نباید بیاد...