سلام به همگی
تیمهای امیر قلعه نویی همیشه اول فصل یا میباختن یا مساوی میکردن ، اما همیشه مدعی بودن
دیگه اینبار که اول فصل بردیم خدا به داد بقیه تیمها برسه
البته تیم کم کم هماهنگ تر میشه و با اومدن جباری خط هافبکمون هم قوی تر میشه
این تیم میتونه هر تیمی تو ایران و آسیا رو شکست بده