من مهدوی کیا رو به لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم اما هر دوشون دیپورت شدن هم مهدوی کیا هم کریمی الکی هم نگید که اگه بخوان میتونن الانم برن و بازی کنن
دروازه بان استرالیایی رو میدونم جریانش چی بوده، خوب که چی؟؟ چه ربطی به استقلال داشته؟ بابا جانواریوی دیپورتی که بهتر از همه هافبک های شماست
معدنچی...