خون ما به جوش اومده یا خون شماها از باختتون؟؟
اگرم گزارش شده و اخطاری داده شده قطعا توهینی در کار بوده و این خودش نشون دهنده همه چی هست که کی آمپر چسبونده
قطعا رو اسم پرسپولیسم میشه خیلی اسمهای دیگه گذاشت که نمونه فعلیش سوراخپولیسه
باید یادت بیاد این تاپیک 2 ماه پیش بسته شده بود ، پس بهتره که...