نتایح جستجو

  1. G

    کلوپ آبیدلان.

    دست شما هم درد نکنه بازیکن زیر 23 سال به این میگن
  2. G

    ;);):smile:

    ;);):smile:
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    ضربه کاشته ای چیزی شد بدید من بزنم و برم
  4. G

    کلوپ آبیدلان.

    آبجی؟؟؟ عجب پس باید نقش خانم ها رو هم بازی کنم ، دیگه خیلی سخت شد آقا من قراردادمو فسخ میکنم آخه oil boy کجای اسم من به آبجی میخوره آخه؟؟
  5. G

    کلوپ آبیدلان.

    عمرا من دیگه بازی کنم من تدارکاتم براتون از همون بستنی ها آوردم که تاپیکشو زدی
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    سلام به همه دوستان استقلالی باز دوباره که این پرسپولیسیا شعورشون رو نشون دادن و هر چی دلشون خواسته به امیر آبادی و شریفات گفتن چه زوری داشته چپ و راست میباختن ، هنوز عقده هاشون تموم نشده
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    منم زدم خیر ادغام نشه اما اینجا دیگه کمتر خبر بذاریم که نگن هر دو تا تاپیک مثل همدیگه هست
  8. G

    ;):smile:

    ;):smile:
  9. G

    سلام خوبی؟؟ آقا من 2 تا عکس گذاشتم تو تاپیک عکس بچگیهای اعضای باشگاه اما همش بصورت حروف و اعداد...

    سلام خوبی؟؟ آقا من 2 تا عکس گذاشتم تو تاپیک عکس بچگیهای اعضای باشگاه اما همش بصورت حروف و اعداد و علایم اومده نتونستم حذفش کنم ممنون میشم اگه حذفش کنی آخرین پست ارسال شده واسه همین امروز
  10. G

    ► •*♥*•◄ اخبار باشگاه استقلال تهران ► •*♥*•◄

    جانواریو به استقلال پیوست به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو جانواریو که به دلیل تاخیر در تمرینات سپاهان از سوی کرانچار از لیست کنار گذاشته شد، پس از فسخ قرارداد با این تیم اصفهانی صبح امروز به همراه مدیر برنامه‌های خود در دفتر علی فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال حاضر شد. فتح الله زاده...
  11. G

    کلوپ آبیدلان.

    محسن چطوری؟؟ سلام دراگون من رای دادم بعد اومدم اینجا دیدم گفتی رای ندید تا تصمیم بگیریم ای بابا حالا یه رای منو ندید بگیرید تصمیم بگیرید اینجا خبر نذاریم بهتر کار کار این باشگاه ورزشی که من هنوز نفهمیدم کیه
  12. G

    دهه شصتیااااااا

    دخترهای دهه 60 به پسرهای دهه 70 میان؟؟ پس بگو چرا سر همه ما پسرهای دهه 60 بی کلاه مونده و زن نداریم پسرهای دهه 70 زرنگی کردن انگاری
  13. G

    ;):gol:

    ;):gol:
  14. G

    دهه شصتیااااااا

    فکر کنم ما دهه 60 تی ها سوخته ترین نسل باشیم تقریبا جزقاله شدیم
  15. G

    کلوپ آبیدلان.

    کی شما رو توپ جمع کن کرده؟؟ ای بابا چشم ، اونم سفارشی براتون جور میکنم
  16. G

    نقد و تحلیل بنای معماری | 09 | مجتمع مسكوني نياوران

    توی خونه ها رو نمیدونم اما نمای بیرون و راهروهاش که به نظرم قشنگه البته تو این زمینه شما صاحب نظرید
  17. G

    یه سوال: اگه عشقتون به خاطر یه اشتباه کوچک از طرف شما تنهاتون گذاشت چکار می کنین؟

    ای بسوزه پدر عاشقی چه کرده با تو بگذریم اینجا اسپم نکنیم بهتره
  18. G

    یه سوال: اگه عشقتون به خاطر یه اشتباه کوچک از طرف شما تنهاتون گذاشت چکار می کنین؟

    .... اونم محل نذاره مرد حسابی کجاش حال میده این؟؟
  19. G

    یه سوال: اگه عشقتون به خاطر یه اشتباه کوچک از طرف شما تنهاتون گذاشت چکار می کنین؟

    از قدیم یه چیزی گفتن حالا اما اگه هر دو طرف همین کارو کنن چی؟؟ اون وقت هر دو باید منتظر بمونن ببینن که اون یکی میاد یا نه ، و هیچ کدومشون نمیان هر کی رو دوست داری بهش احترام بذار ، چون به خودت و قلبت احترام گذاشتی حتی اگه نخواستت و رفت عیبی نداره
  20. G

    زن جماعت را چه به بيرون رفتن !!

    از تو بعیده roza آخ که مردا نفسی میکشن وقتی زنا میرن بیرون شوخی کردم به دل نگیرید خانمهای محترم من همه دخترها رو دوست دارم :surprised: شب همگیتون بخیر
بالا