تا نبود, حسرت رانندگی زیر بارون برامون یه حس شاعرانه حساب میشد.. حالام که هست دستی میکشیم زود خراب بشه... همینه باید از هر چی هست حتی نداری هم خوش بود..
ای بابا خانم ونوس الان حتما خیلی ناراحته...
یه روزم میشه رو دیوار میزنن 40 روز گذشت.. حاج بی ام دی جوان ناکام:king:
شایدم چند تا وروجک بیان زیر...