سلام.. من مرتبط با رشتم یه 6 7 سالی کار کرده ام سمانه خانم.. ولی الان میببینم بعد پایان این مدرک لیسانسم دیگه حوصله و قدرت کار دوباره از من سلب میشه..
وا...:heart: انرژِ ی زیادی از آدم گرفته میشه تو این رشته.. شاید بگی تنبلیه ولی.. کار تو سرما و بیابون دور از شهر خودت برای چندرتومن:redface...