خدااااااااااااااااااااا
ا... اکبر
آن شرلی یادم اومد.. من برم بعدا بیام بده اینجا وا ایستادم
باشه بنویسم..
این جوک....
دیگه چی؟
آهان گلپری جون رو مگه ندیدی؟فیلم قدیم ایرونی؟ پسره فکر میکرد خیلی کددیه /روستایی/ واسه همین به دختره محل نمیزاشت تا اینکه دختره رفت فرانسه و برگشت.. ارایش کرده هفخط و...
نه بابا قیافه دختره چقدر مژلومه ببین؟
آدم میخواد هر چی تو جیبش هست بده بهش بفرستدش فرانسه کمی پر رو بودن یاد بگیره
میگم یه جوک دیگه درمورد سگ کمشده و صاحب چاقش هست.. اخراجم نمیکنی بفرستم؟
حلوا مگه خیرات میکنی تعارف کنم...
من اخراج نمیخوام.. اگه اینکار رو بکنی خیلی بهم برمیخوره در حد همون گریه کردن هام... و شایدم برم یه هفته دیگه بیام..
ممنون تحویل گرفتی.. دارم بشکن میزنم الان ..
شاعر برا چون تو هایی گفته دیگه برا من نخونده که..
من به عر ض و طول ایبن صندلی ها اگاهم... واسه همین...
مرسی خوبم ممنون/تحویلم گرفتی به وجد اومدم :d/
متوجه شدم ناراحتی/گفتم به من چه
آره /آدمای روراست ممکنه عیب ادمرو زودی بهش بگن..البته این خوبه..
عکسای خودتم قشنگن مرسی...
[IMG]