گلی سروری عزیز...ممنون منم با دیدنت بسی خوشحال میشم.. انشاا... همیشه موفق باشی تو زندگیت..
بیا این عکس رو ببین کمی بخند.. تا 100 سال دیگه اثری از اینهمه تلاش بیهوده برای غمگین نگه داشتنمون نخواهد موند.. چه بهتر همین الان تجربه کنیم...شادیهارو
[IMG]
هن بویازینی ؟
میگم میشه یه روز هم که اینجا همدیگه رو میبینیم..به هم بگیم دارم از خوشی میمیرم؟
سلام خیلی کم میای آرش خان .. درس و مشق انگار خیلی داره فشار میاره..
آللاه کمکین اولسون چتین بیر درسی دی :gol:
میدونم چی یمگی سپید خانم خب بعضی چیزا خیلی سخته تغییر پیدا کنه... برا ادم غیر ممکن میاد..
اصلا هم اونجوری نیست من این حس وظیفه ای که نسبت به سیگار کشیدنم رو داری ستایشمیکنم خیلی هم ممنون...
نگواین حرف رو...
فقط میتونم قول بدم که حرفش رو دیگه تو این سایت نزنم.. و برا کم کردنش تلاش کنم.. عموغلو هم داره ترک میکنه.. فقط سعی میکنم قول نمیدم بد قول بشم پیشت.. شرمنده سپید..
تو به سیگار من چیکار دارییییییییییییییییییی