هیچی یه تصادف کوچولو کردم.. فقط 50 تومن پیاده شدم.. بخیال
سلام نه عجب قاب یوماخدان قورتولدون سن قیز..
ممنون بابت کلاس.. ساغول تشکرم ته کشید..
نمنه نقطه ضعف؟
سن کی رو نمیکنی.. دده یاندیریسان فقط
یوخ واللا دوغوشدان یارالیدی بو شوخی دییر فریندلی
مرضیه خانم روزگار چه ساده ورق میزند مارا..
از دیروز جرعه یادی و برای فردا این توخالی فریادی مونده..
از من همین که میبینی و از او صورتکی که فراموش کرد با خود ببرد
[IMG]
مرسی ..ممنون خدا خیرت بده انشالا همیشه دلت شاد باشه
آی باغیشلا من در برخورد با خانوما آداب معاشرت رو بلد نیستم رعایت کنم.... وظیفه من بود از شما درخواست کنم خیلی ممنون..
بو نه سوزدو سن بیزیم عزیزیمیزسن.. سرورسن.. چوخ ساغول.. سن آللاه چوخ دا بو سوزلردن دئمه یین. من بهروز ارومیه دن.. تانیشدیغیمیزا شاد اولدوم:gol: