اینجام رفیق .. گنار تو.. بعضی چیزا رو نباید دنبالش بگردی... کافیه تکونی به خودت بدی.. مثلا پات رو بلند کنی تا ببینی..
چرا اینجوری شدی؟ چرا قاطی ما تیپ آدما نمیشی دیگه.. واقعیت بیشتر حال میده؟
سلام اولا سنین آللاهین منی توتدو..
نکنه سئیید بالاسیسان؟
مرسی شعر اونقدرم تعریفی نبود/// زرد بیان تفاوت برداشت دیگران از من و واقعیت منه... ایچریدن یارالیدی دردیم یارالی :d
کلاس الان میام.. حتما کاری کردی که لرد کارته رو رد کرده دیگه... بیجهت نمیکنه کاری رو برو تو کنه مطلب... احتمالا باید بری تو...
باشه.اره واللا خودشم تا شب تو کلاسم.. رحم کنید..
فردا مواظب این دو سه تا تایپیک باش کمی هم از پسرا حمایت کن یاخجی؟
خداحافظت.. امید وارم خواب پیروزی پسرا رو در تایپیک بی اند جی ببینی