حاجی.. من واقعا نسبت به چیزی که چیز نیستم نمیتونم.. بزار بعدا ها.. باشه؟ این باعث میشه دچار خودشیفتگی خشک و خالی بشم.. باید داشته باشم که ادعاش رو هم بکنم.. میدونی؟
خیلی ممنون واقعا میگم.. خیلی مرسی
من منتظرم انقلاب بشه همون تایپیک *** رو بگیرم
بابا اینجا همه به من اعتماد بیست دارند.. چرا شک میکنی بهم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
باور کن گفتنش برات ناراحت کنندست.. یه مهمونی هم نبود .. چجوری بگم خیرات کرده بودن..