سلام بنده خدا.. اسحاق رفیق حاجی
خوبی؟ ای آقا دل از همه رنگ و فرنگ شستی انگار..
باشه
آدم جایی که خوشه باید سر کنه.. خوبه که تو به این زودی پیدا کردی.. من هم جاش رو میدونم ولی نتونستم برم..
قربانت حاجی خوشحال شدم همین الان دیدمت..
سلام.. در کل با هیچی مشکل ندارم اگر بتونه تاثیر مثبت رو روم بزاره..
احوال رفیق بی اعصاب؟
بابا هم ولایتی خودته برو به خودش بگو من چیکار کنم آخه..بعد قلیون هیچی نیست...خلاف آخرم همین سیگاره و هیچ... اصلا از قلیون هم خوشم نمیاد نمیدونم چرا..
وای دده خیلی عجله دارم.. میخوام بعد از هفته ها دوش...
سلام این ترجمه از یک متن نانوشته به زبانی خارجیه پشت سر یک نفر
تو این دنیا که آدما با گذشت زمان به دوران کودکی باز میگردند..و این تغییر بمرور انجام میگیره.. بعد از سخن نوبت چهره و سپس امضاییست که هر جا با خود حمل میکنیم..
رفیق من برم بمیرم دیگه... گند زدم به روزم.. تصادف ..جدایی.. کلی کلاس و درس.. و خود وجودیم.. همه باهم دست به دست دادند که لجن ترین روز عمرم رو تجربه کنم...
ممنون یه روز با عشقت اوانیسنس یه عکس بنداز اونجا بزار تو عکسات.. لاقال با دیدنت پز بدیم کلی..
شبت پر از حوریای اینشکلی باشه.. بای
آره بقیه چیزای ایرونیا خیلی اوکیه... میگم چینیا واسه اینکه لهجه مسخرشون درست بشه عمل لیزر رو زبونشون میکنن..
تو انتخاب بهترین شعار تبلیغی برای بنز یه ایرونی برنده شد.. چی شعار گفته بود؟: "اونقدر راحته که آدم توش خوابش میگیره.."
حرف زدن و ایده هامون خوبه اما عمل در حد فا*
بگذریم.. لهجت هم درست...
خوبه اگه برگردم ببینم تو همیشه پشتمی که هول میکنم رفیق.. ولی مرسی اینم حسابه.. واللا اونام اهمیت میدن تو کشورشون صحبت میشه.. ولی اینجا رادیو تیوی فقط نوحه عربی... میزاره و تبلیغ عربیت میکنه... چجوری یاد بگیریم.. اونا با انگلیسی زبونا در ارتباطن اینجا اونا رو به جرم چیز دستگیر میکنن.. بنازم این...
من سایتای دیگه رو هم یه نگاهی کردم.. اینجا مثلا بهترینشه.. بین فروما.. ولی اگه حالشو داشتی برو سایتای هندی.. اونام بد نیستن.. یا مال کشور امارات چند تا انگلیسی داره.. من یه مدت تو رومای آمریکن نیشن تو یاهو هم میرفتم... اونجا معرکه است زبون محاوره ای یاد میگیری..
هر چی هست باید کمی بیخیال غلط...
چی بگم واللا به نظرم میرسه کسی مثل تو باید بشینه فیلم و تی وی ببینه تا اینکه چشاش رو صفحه عذاب آوره کامپیوتر بدوزه...
کار لرد درسته ها.. حتما میتونه.. اگر حوصله اش رو داشته باشه... ممنونم:gol:
رفیق آی رفیق
سلام.. بابا لرد که چند تا ایبوک خوب گذاشته اونجا..
من واللا چیزی ندارم میدونی یه سری حدود 200 مگی آموزش همراه با کتاب گذاشته بود تو تایپیک .. اگه بهش بگی میده بهت..
وگرنه خودم ندارم.. خیلی شرمنده شدم ها..
بابا مگه تو فول نیستی میخوای چیکار اینارو؟
don't shame.!!
say what you want...
you know? girls are like children.. if we pay you money .. you will buy some stupid things with it
such as cosmetics or maybe chocolate
یا پفک نمکی و لواشک:biggrin::surprised::biggrin:
i see:w17:
we know girls very well they want our big pockets with to much money
that's why we are stingy
a poet say:
with no money in my coat
and no love is in my soul:w04: