boys are victim in this way.cuz girls are very Stubborn
i was so afraid for miss venus .thx
چه عجب
well well..
so accept all of my sentences in this topic
ای بابا چیزایی که تکرارین رو زیاد روشون تاکید ندارند حتی تحریفشون هم میکنم..
مهمون داشتی؟ دانشجو و مهمون.. آهان باشه.. آخه صورت مسئله رو پاک کردی.. باشه شاید نمیخوای بگی به من چح
از فردا کم میام دیگه خیالت راحت شد>؟
سلام چی یادیننان چیخدی؟
آه یارام دریندی/ویلله هلح/
ننمین خالوغلوسو اولدو..
یه جانباز بود که 20 ساله 3 گوله تو کمرش بود.. چهار سال کم داشت برای بیمه بازنشستگی.. رفت غربت رفسنجان کار کنه.. عفونت گرفت و در تنهایی و غربت مرد.. هدیه ای جز جسد و شاید هم خئیلح پول برا خانوادش پس نفرستادند..
زیاد...
آآآآ
سلام.. دقیقا هم قبر اوسته رفته بودم.. هم اینکه الان داشتم تمارین فردا رو حل میکردم.. بو گئجه کیلاس یوخدو... دولانماخ خوش گلدی؟ ممنون باش ووردون..
بویون لاپ یارام دریندی چوخ دریندی
تو بز وجودیم رو ول کردی گوسفندای من رو میخوای از دورو برم دور میکنی؟
سلام... عجب عکسی بود اون اولی عشق همونه ها ببین چقدر همدیگه رو دوست دارند؟ اصلا هم به ظواهر عالم دقت نمیکنن... منم میخوام برم زیر درخت:cry:
---
من راحت خودم رو فدا میکنم عیبی یوخ.. کرفسیت خودم هم فدای اون گوسفندا.. البته اگه...