سلام......خسته نباشین بچه ها...... نمی خوام از سایت بد بگم ...خدایی مدیر های توانایی داره...همچنین دقیق.......خیلی سایت خوبیه نسبت به بقیه ی سایت ها واقعا محسنات کمی نداره...........اما متاسفانه بار علمی روز به روز داره کم میشه...که اونم دلیل داره...چون بعضی از مدیران عزیز تاپیک هایی با محتوای...