نتایح جستجو

  1. Nilpar

    هر کی سوتی داده تعریف کنه!

    با حال بود....حال کردم
  2. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    میریم خارج....چیزی که ریخته شوهر ..... دلت اب
  3. Nilpar

    vay golam kheyli ghashang bood merc

    vay golam kheyli ghashang bood merc
  4. Nilpar

    salam...are...man doost dashtam

    salam...are...man doost dashtam
  5. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    انگار علاوه بر شربت می خوان ایس پک هم بدن...کلی هم پوان مثبت داره....من هستم...بریم
  6. Nilpar

    ok...mamnoon...moafagh bashi

    ok...mamnoon...moafagh bashi
  7. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    ما هم که منتظررررررررررررررررررررر
  8. Nilpar

    نه می خوام پیام حذف کنم.....یکی از پیام های بازدیدکننده هامو......

    نه می خوام پیام حذف کنم.....یکی از پیام های بازدیدکننده هامو......
  9. Nilpar

    mamnoonam azizams

    mamnoonam azizams
  10. Nilpar

    ok...khosh be saadatet!! damet garm... khosh behet begzare

    ok...khosh be saadatet!! damet garm... khosh behet begzare
  11. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    پسرا هم که همه وقت شناس.............. اگه سربازی نبود پسرا یا همشون تا دیپلم داشتن یا لیسانسو به جای 4 سال تو 15 سال تموم می کردن
  12. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    واسه همیناس خودشونو به درو دیوار می زنن که معافی بگیرن
  13. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    دارمت....پایتم....بچه قیصر
  14. Nilpar

    khosh behaletttttttttttttttttttttttttttttttttt chera? reshtatam avaz kadi?

    khosh behaletttttttttttttttttttttttttttttttttt chera? reshtatam avaz kadi?
  15. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    خوبه حالا یه سربازیو واستون گذشتن که اینجوری ازش بنالین والا زندگیتون می شد بهشت......دیگه غمی نداشتین...
  16. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    پس اگه اینجوره که پس چرا مینالین از سربازی؟
  17. Nilpar

    salam...are...avale bad bakhti

    salam...are...avale bad bakhti
  18. Nilpar

    chetori mitunam yeki az paya haye safamo hazf konam?

    chetori mitunam yeki az paya haye safamo hazf konam?
  19. Nilpar

    انتقادها و پیشنهادهای مدیریتی

    نه افسون جوووون اینمخمر اب جو هستش...اونی که زده بودم....10 نکته برای نوشیدن ابجو بود...........علمیه
  20. Nilpar

    نظرتون چیه دخترا رو ببرن سربازی !؟

    ملالی نیس داداش....کوجا ثبت نوم میکونن؟ مام هسیم...................شربتم می دن؟
بالا