سلام دادا!! :دی
قربوست من خوبم...توچطوری؟
اره بعضی وقتا جو گیر می شم ادبیاتم می چرخه! :دی
می دونستم قبول می شم پسر گل.....
خوش اومدی ...... دوباره :gol:
midooonam golam....manzooram in nabood ke harja miri yani gharare jayi beri....mikhastam begam hamishe moafagh bashi
ame joone man miram nahar mikhoramo zud miam...felan