نه دیگه امروز رسما شروع شده من صبی یه کلاسم داشتم استاد درسم داد!!
عصریم ی کلاس دارم!!..
اون مال زمان شما بود (اونن قدیم قدیما!!!!!!!)که کلاسا تا 5-6ام شروع نمیشد!!!!!!!
الان دوره فرق کرده!:D..ما نسل جدیدیم مشتاق علم..!! پیر پتالا (!!!) همونجوری کشکی رفتین دانشگاهو اومدین!:biggrin: