نتایح جستجو

  1. ​من نرم افزار میخونم!!....

    ​من نرم افزار میخونم!!....
  2. خوبم مرسی تو خوبی؟ با دقت ...این خیلی وقته هسته!

    خوبم مرسی تو خوبی؟ با دقت ...این خیلی وقته هسته!
  3. اوهوم..:redface::smile:....اس قشنگیه...البته من shام!:D ​شما نرم افزار خوندین؟؟؟

    اوهوم..:redface::smile:....اس قشنگیه...البته من shام!:D ​شما نرم افزار خوندین؟؟؟
  4. سلام چرا چون اول اسمه خودتونه می پسندی؟؟؟؟

    سلام چرا چون اول اسمه خودتونه می پسندی؟؟؟؟
  5. [IMG]

    [IMG]
  6. [IMG]

    [IMG]
  7. سلام شکر خوبم!!.. راستی این آواتارتون چه معنی ای میده؟؟؟:D.حرفه اسه؟؟؟یا شیپوره؟؟؟؟

    سلام شکر خوبم!!.. راستی این آواتارتون چه معنی ای میده؟؟؟:D.حرفه اسه؟؟؟یا شیپوره؟؟؟؟
  8. من باید برم عزیزم خوشحال شدم دیدمت به امید دیدار شبت خوش بابای

    من باید برم عزیزم خوشحال شدم دیدمت به امید دیدار شبت خوش بابای
  9. ما پسته نداریم..متاسفانه یا خوشبختانه!

    ما پسته نداریم..متاسفانه یا خوشبختانه!
  10. ای بابا کار که خوبههه...قدر بدون..خیلی ها حصرت همینو میخورن! منم درگیر دانشگاهم..کلاسا شروع شده...

    ای بابا کار که خوبههه...قدر بدون..خیلی ها حصرت همینو میخورن! منم درگیر دانشگاهم..کلاسا شروع شده ..میرمو می یام!
  11. سلام مرسی خوبم تو چطوری؟؟ خوش میگذره؟

    سلام مرسی خوبم تو چطوری؟؟ خوش میگذره؟
  12. ;)خوبین شما؟؟

    ;)خوبین شما؟؟
  13. سلام ممنون بابت درخواستت امیدوارم دوست خوبی باشم..

    سلام ممنون بابت درخواستت امیدوارم دوست خوبی باشم..
  14. زندگی کن! حتی اگر بهترینهایت را از دست دادی....

    زندگي كن و بگذار هر ممكني پيش بيايد. بخوان،‌پايكوبي كن ...، ‌فرياد بزن ...،‌ گريه كن ...، ‌بخند ...، عشق بورز ...، مكاشفه كن ...،‌ بپيوند ...، تنها بمان و گاه دركوهسار ... زندگي كوتاه است،‌ آنرا سرشار بگذران تا آنجا كه مي تواني. و تلاش نكن كه در برابر اين نياز مقاومت كني
  15. سلاممممممم خانوم خانومااا خوبم..شکر...میگذره دیگه کلاسا شروع شدن سرگرم دانشگاه هستم! تو چطوری...

    سلاممممممم خانوم خانومااا خوبم..شکر...میگذره دیگه کلاسا شروع شدن سرگرم دانشگاه هستم! تو چطوری عزیز؟؟ خوش میگذره؟ چه خبرا؟؟...راستی میدونی باباییم دکترا قبول شده!!!!!!!:D
  16. تولدت مبارک kamyab

    تولدت مبارک کامیاب جان...:gol::gol: درهمه مراحل زندگیت موفق باشید..;)
  17. سلام و درود به دوست قدیمی!! ما بیادیم...;)

    سلام و درود به دوست قدیمی!! ما بیادیم...;)
  18. منکه میخام خوش بگذره...نمیدونم چرا اینجور نمیگذره...یجور دیگه همش میگذره..اشکال کار کجاس معلوم...

    منکه میخام خوش بگذره...نمیدونم چرا اینجور نمیگذره...یجور دیگه همش میگذره..اشکال کار کجاس معلوم نی!!:(
  19. اومدم دیدم آنی گفتم یهوویی یاد کنم سوپرایز شی!!!!!!..تو که یادی نمیکنی!!! هی بدددددددد...

    اومدم دیدم آنی گفتم یهوویی یاد کنم سوپرایز شی!!!!!!..تو که یادی نمیکنی!!! هی بدددددددد نمیگذره!!...:cool: تو چیکارا میکنی؟؟همش اینجایی که!!!!!
  20. سلام داداش بهنام!! امیدوارم خوبو خوش باشی..هستی؟؟

    سلام داداش بهنام!! امیدوارم خوبو خوش باشی..هستی؟؟
بالا