نتایح جستجو

  1. سلام چطوری داداش؟؟ خوب یادی نمیکنی!!!!..چه خبرا؟؟

    سلام چطوری داداش؟؟ خوب یادی نمیکنی!!!!..چه خبرا؟؟
  2. :Dاینقد ینی یاد بدبختیات می انداخت!!!!!!!!!!؟ خوبم..بد نمیگذره!!...تو چی خوش میگذره؟

    :Dاینقد ینی یاد بدبختیات می انداخت!!!!!!!!!!؟ خوبم..بد نمیگذره!!...تو چی خوش میگذره؟
  3. سلاممم ممنون واسه ادد!!:redface:;)

    سلاممم ممنون واسه ادد!!:redface:;)
  4. این چطوره؟؟؟..خوبه؟؟

    این چطوره؟؟؟..خوبه؟؟
  5. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اهان...مرسی...اتفاقا من با لینگ ووسافت مشکل دارم چون یبار نصبش کردم کلا هیچی پیدا نمیکرد(البته نسخه ای من نداشتم چون کامل نبود ).. ینی دانلودش نیس؟؟؟؟؟؟
  6. سلام مهدی جان ممنون اقا!!..خوبم شکر تو چطوری؟؟؟تواین گرونی چجور چرخ زندگی رو...

    سلام مهدی جان ممنون اقا!!..خوبم شکر تو چطوری؟؟؟تواین گرونی چجور چرخ زندگی رو میچرخونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:D
  7. شما لطف داری عزیز دلمممممممم فعلا گلی بای..;)

    شما لطف داری عزیز دلمممممممم فعلا گلی بای..;)
  8. سلام کوچولوو خوبی؟؟ خوش میگذره؟؟...چه عجب یادی کردی؟؟؟؟؟؟؟

    سلام کوچولوو خوبی؟؟ خوش میگذره؟؟...چه عجب یادی کردی؟؟؟؟؟؟؟
  9. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    خب دیگه کامپیوتر!!!!!!!!!!!!....میخام تخصصی باشه!
  10. خوبم مرسی.. چشم عوضش میکنم...

    خوبم مرسی.. چشم عوضش میکنم...
  11. سلام چه آواتارتون باحاله!!!..:D

    سلام چه آواتارتون باحاله!!!..:D
  12. *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام دوستان میخاستم اگه میشه یک نرم افزار دیکشنری تخصصی بهم معرفی کنین!!.... ممنون میشم..;)
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    من بگممممم..من بگممممم....:D thamin ​ جوووووووووووون.............
  15. آخخخخخخخخخ.....سحر جون چرا؟؟؟؟؟:cry: حداقل واسه همیشه نرو و زود بیا....منتظرتم...

    آخخخخخخخخخ.....سحر جون چرا؟؟؟؟؟:cry: حداقل واسه همیشه نرو و زود بیا....منتظرتم...
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. سلامو درود بر اقا مهدیه گل!! چه عجب ازاین ورا تشریف فرما شدی!! خوبی؟

    سلامو درود بر اقا مهدیه گل!! چه عجب ازاین ورا تشریف فرما شدی!! خوبی؟
  19. مسائل مربوط به فایل های PDF

    عجب......:(... (ببخشید نمیدونستم چنین تاپیکی هس!!;)​)
  20. نه بابا چشاش عین توست...شبیه توهم دوق زده شده!!!!!!!:D

    نه بابا چشاش عین توست...شبیه توهم دوق زده شده!!!!!!!:D
بالا