کلا انتظار دارن هر کی تو محوطه جریمه بخوره به بازیکناشون پنالتی بگیرن ، این غیاثی رو تو کمیته داوران بود یادمه هر وقت میومد نود از داوراش حمایت میکرد ، همه تصمیما رو میگفت درسته ، فردوسا پور همیشه ازش میپرسید که غیاثی الان با غیاثی قبل که فرق نداره ؟؟ اونم میگفت نه ، اما همین که از کمیته دوران...