سر اینکه از داماش , سپاهان میگیم .. نمیگم کل کل، کلا دارم میگم
اونجا سیامک گفت ما و کادر فنی همه میخواستیم استقلال ببره نه سپاهان بازی با استقلال راحت تر بود ، منم گفتم اگه ما میرسیدیم برامون فرقی نداشت کی بیاد بالا
خوب به هر حال اینجا صحبتهایی شد ، مورد قبول دو طرف ، اینکه قرار نیست بین...