دوستان پرسپولیسی هم مدام به حرفهای قربانی اشاره میکنن و استقلالیا هم در جواب مازیار زارع رو بیان میکنن که هر دو در نهایت به نظرم ارزش چندانی نداره
جالبه خودم یه بار به سیامک که از قربانی گفته بود گفتم مازیار زارع هم حرفهایی زده بود ، پس اونم درسته ؟ که جواب داده بود نه حرفهای زارع با قربانی فرق...