نتایح جستجو

  1. G

    كل كل فوتبالی

    حاشیه ؟ من از سازمان لیگ چیزی نگفتم ، منتها خیلی از دوستان پرسپولیس همیشه از الطاف سازمان لیگ به استقلال میگن و از برنامه ریزی که به نفع استقلاله، نمیگن ؟ به هر حال فوتبال همینه یه روز میبریم و خوشحال یه روز میبازیم و شما خوشحال ، بازی پایاپایی بود ، ما تو پنالتی زدن بد بودیم و اونا بهتری
  2. G

    كل كل فوتبالی

    ما از بردهای خودمون خوشحال میشیم ، پرسپولیسیا از باختهای ما
  3. G

    کلوپ آبیدلان.

    نه منظورم به گیر دادن به لباسا نبود ، سر نظرایی که در مورد داوری میداد ، یه جا رو اکبرپور خطا شد میگفت برخوردی نبود ، یه جا توپ به نفع استقلال رفته بود اوت میگفت خورد به پای استقلالیا ، سر اخراجم میگفت حیدری با دست زده خلعتبری رو و ...... منم میگم رحمتی نباید پنالتی میزد ، مجیدی هم گویا خودش...
  4. G

    کلوپ آبیدلان.

    خیلی حیف شد ، حیف از این همه تماشاگر ، خودم بخاطر کاری که پیش اومد نشد برم ، با توجه به بازیهای قبلی فکر میکردم امروز 30-35 هزار نفر بیشتر نرن اما 70 هزار نفر لیاقت خوشحالی رو داشتن به هر حال سپاهان در سطح فوتبال ایران خیلی قویه ، مشکلات مالی و مدیریتی و حاشیه نداره ، بازی برابر و پایاپایی بود ،...
  5. G

    میدونی چند بار تو مسابقه اس ام اس نود شرکت کردی؟؟بیا بهت بگم

    من جایزه بدم؟؟ اینجا 132 و 118 بار هم داشتیم ، البته همتون باید به من جایزه بدید چون کمترین کمک رو به مخابرات کردم
  6. G

    کلوپ آبیدلان.

    آره این فصل بیشتر پی نتیجه گیری بودن تا بازی خوب ، کمتر شده قشنگ بازی کنن ، در حالیکه تیمهای قلعه نویی معمولا قشنگ تر بازی میکردن منم فقط چند تا بازی رو حسابی حال کردم و بقیه رو نه زیاد
  7. G

    کلوپ آبیدلان.

    فعلا سپاهان رو ببریم ببینیم بعدش چی میشه خدا کنه شل بازی نکنن ، جدی باشن ، مثل نیمه اول بازی با تراکتور یا فاز حمله تو بازی با الریان
  8. G

    صندلی داغ محسن ( mohsen_24 )( موصن )( موزن ) !

    باشه 1 - بهترین دوست دوران زندگیت 2 - خوشمزه ترین غذایی که خوردی 3 - بهترین هدیه ای که گرفتی 4 - بهترین پستی که خوندی 5 - بهترین تاپیکی خوندی
  9. G

    میدونی چند بار تو مسابقه اس ام اس نود شرکت کردی؟؟بیا بهت بگم

    فکر میکردم بیشتر باشه ، اما فقط دو تا 12 بار
  10. G

    ;):gol::gol::gol::gol:

    ;):gol::gol::gol::gol:
  11. G

    كل كل فوتبالی

    خیلی جالبه برخی از نطرات ، به هر حال من خودم از سال 72 دارم نتایج رو دنبال میکنم ، تو مقایسه این دو تیم با هم ، دهه 70 متعلق بود به پرسپولیس و دهه 80 و فعلا تو شروع دهه 90 متعلق به استقلال اینکه مدام میگید تا قبل از شروع سال 81 و این حرفها مثل این میمونه که ما هم بگیم مثلا بدون در نظر گرفتن دهه...
  12. G

    سایر اخبار و رویداد های والیبالی

    مسابقات تو ایرانم هست ؟ یعنی ایران تو کشور خودمونم میزبانی میکنه یا بازیها تو کشورهای خاصی انجام میشه ؟؟
  13. G

    کلوپ آبیدلان.

    نمیشه اول سال جام رو از دست بدیم و وسط و آخر سال صدر باشیم و بگیم کاممون شیرین بوده ، اگه قهرمان بشیم کاممون شیرین میشه ، اگه نه که هیچی ، مثل سال 91 که مفت مفت جام رو دادیم سپاهان ، آسیا هم حذف شدیم ، الان کام کدوم هوادار شیرینه ؟؟ استقلال باید باید باید قهرمان لیگ بشه
  14. G

    :):gol::gol::gol:

    :):gol::gol::gol:
  15. G

    :):gol::gol::gol:

    :):gol::gol::gol:
  16. G

    سال 92 باید قهرمان لیگ بشیم ، متظرتم روز قهرمانی تو کلوپ ببینمت

    سال 92 باید قهرمان لیگ بشیم ، متظرتم روز قهرمانی تو کلوپ ببینمت
  17. G

    کلوپ آبیدلان.

    دوستان گل آبیدل بالاخره وقتش رسید ... عید همگیتون مبارک ، ایشالله سال 92 واستون سال خیلی خیلی خوبی باشه ایشالله استقلال اونور سال عیدیشو بده ، خداییش دیگه نباید شل بازی در بیارن من خودم خسته شدم هر سال تا اینجا رسوندن ، بعد یهو شل شدن ، چند جور مشکل پیش اومده و راحت جام رو از دست دادن
  18. G

    سلام ممنون عزیز ، واسه تو هم همینطور مواظب خودت باش

    سلام ممنون عزیز ، واسه تو هم همینطور مواظب خودت باش
  19. G

    من تقلب کردم از عکسهای صفحه تو واسه بقیه پیام تبریک فرستادم ، دیگه واسه خودت عکسی نموند...

    من تقلب کردم از عکسهای صفحه تو واسه بقیه پیام تبریک فرستادم ، دیگه واسه خودت عکسی نموند :gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol::gol: عیدت مبارک ، ایشالله سال خوبی داشته باشی
  20. G

    [IMG]

    [IMG]
بالا