خیلی حیف شد ، حیف از این همه تماشاگر ، خودم بخاطر کاری که پیش اومد نشد برم ، با توجه به بازیهای قبلی فکر میکردم امروز 30-35 هزار نفر بیشتر نرن اما 70 هزار نفر لیاقت خوشحالی رو داشتن
به هر حال سپاهان در سطح فوتبال ایران خیلی قویه ، مشکلات مالی و مدیریتی و حاشیه نداره ، بازی برابر و پایاپایی بود ،...