بیخیال بازی میکردن انگاری 3-0 جلو هستن ، از حدود دقیقه 30-35 که دیدم تا گل نفت عملا کاری نکردن
فقط 20 دقیقه آخر جلو کشیدن که توپها گل نشد باید بهتر بازی میکردیم
شل بازی کردن ، من نیمه اول رو درست و حسابی ندیدم ، اما فقط وقتی گل خوردیم تازه به خودشون اومدن ، میشد ببریم ، اما ...
گل بدی هم خوردیم
عیبی نداره دیگه گذشته ، مهم آخرشه که ایشالله قهرمان میشیم