قبل بازی دربی استقلالیا همه داورها رو پرسپولیسی میدونستن ؟؟ این حرفتون رو اصلا قبول ندارم ، چون قبل و بعد دربی پرسپولیسیا میگفتن داورها استقلالین ، حتی بعد از دربی هر کارشناسی گفت پنالتی نبوده همه گفتید یا استقلالیه ، یا پول گرفته ، یا بله قربان گو هست و از این حرفها ، قبل اینکه شما بگی خودم بگم...