سلام بر امير حسين گل:gol:
تاپيك جالبي هست دستت درد نكنه خوب كاري كردي ولي فكر كنم مربوط به قسمت اموزش ميشه برات منتقلش كردم اونجا توي همون قسمتم برات مهم كردم فكر با اين تاپيك بشه قسمت اموزش رو از حالت سكون در بياريم;)
در ضمن جايزه رو از كيسه خليفه مي بخشي:D ........شوخي كردم فقط برگزاري مسابقه...