اره ميتوني اخر اسمش پرانتز باز كني بزني سري دوم يا هرچي ديگه...يه چيزي مثل مسابقه تشخيص هويت
اخه ممكنه يه سري ها ندونن سري دوم شروع شده فكر كنن همون سري قبلي هست....
مگه چند روز اينده چه خبره!!
من ديروز امروز دانشگاه داشتم
شب ميام با دست پر ....تازه براي فردا صبح هم برنامه مفصل دارم...نمي زارم ارام زنده از اين صندلي بياد بيرون...كه اگه بياد من زنده نمي مونم[IMG]