نتایح جستجو

  1. C

    پس من عكس هارو برات ميفرستم خودت رديف كن فقط قوانين جديد رو بهت ميگم اعمال كني

    پس من عكس هارو برات ميفرستم خودت رديف كن فقط قوانين جديد رو بهت ميگم اعمال كني
  2. C

    ميخواستم بندازم ولي ديدم الان جو اماده نيست....الان جو تميزا هست عكس ميزمو بندازم همه كب...

    ميخواستم بندازم ولي ديدم الان جو اماده نيست....الان جو تميزا هست عكس ميزمو بندازم همه كب ميكنن:دي راستي امشب هستي برنامه مسابقه رو راه بندازيم
  3. C

    میز کامپیوتر من

    اي بابا شوخي كردم اينجوري گفتم بقيه حساب كار بياد دستشون:D
  4. C

    [IMG]

    [IMG]
  5. C

    میز کامپیوتر من

    از دوستان خواهش ميكنم به ارنج اتاق هنگام عكس گرفتن دست نزنن:D اين تابلو هست تازه تميز شده:whistle:
  6. C

    :whistle:

    :whistle:
  7. C

    قيافيه فرگوسن در بازي گل اول منچستر:w11: گل دوم منچستر:w42: گل سوم منچستر:w31: گل اول بايرن:w00...

    قيافيه فرگوسن در بازي گل اول منچستر:w11: گل دوم منچستر:w42: گل سوم منچستر:w31: گل اول بايرن:w00: هنگام اخراج بازيكن :w22: گل دوم بايرن[IMG] اخر بازي:w47:
  8. C

    [IMG]

    [IMG]
  9. C

    :whistle:

    :whistle:
  10. C

    ايشالا هميشه سلامت باشي

    ايشالا هميشه سلامت باشي
  11. C

    میز کامپیوتر من

    :surprised: حميد اين چه ميزيه؟تو مايه ننگ پسرا هستي؟از قديم گفتن مردي به ميز كامپيوتر كثيفه:Dلازم شد براي دفاع از شرافت پسرا عكس ميز خودمو بندازم:whistle: در ضمن ناقلا نگفته بودي گوشيتو عوض كردي:w02: اينو خوب اومدي:w15:
  12. C

    سلام اقا فردوس گل ممنون شما چطوري فردوس جان؟

    سلام اقا فردوس گل ممنون شما چطوري فردوس جان؟
  13. C

    اخه اميرحسين تو صفحه اصلي سه ساعته مي ره صفحه بعد چون هنوز جا نيوفتاده توي تالار بزار يكم...

    اخه اميرحسين تو صفحه اصلي سه ساعته مي ره صفحه بعد چون هنوز جا نيوفتاده توي تالار بزار يكم تبليغات كنيم بچه ها بياد بعدش اگه دوست داشتي ميارم صفحه اصلي..اگرم ميخوام مهم بشه تو تالار اصلي تو تاپيك درخواست مهم شدن درخواست بده تا نوبتش كه شد مهمش كنم
  14. C

    باشه حتما

    باشه حتما
  15. C

    به به ميبينم كه بالاخره ازاد شدي..

    به به ميبينم كه بالاخره ازاد شدي..
  16. C

    نه اين تيكه اخرشو قديميا نگفتن برو خر همونارو بگير :d

    نه اين تيكه اخرشو قديميا نگفتن برو خر همونارو بگير :d
  17. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    :surprised::surprised::surprised:
  18. C

    سلام از قديم گفتن تاپيك تكراري رو بايد قفل كرد:D در ضمن من كجا بعد چند روز اومدي من يه هفته اي...

    سلام از قديم گفتن تاپيك تكراري رو بايد قفل كرد:D در ضمن من كجا بعد چند روز اومدي من يه هفته اي ميشه اومدم:surprised:
  19. C

    سلام سرمد جان كاملا حق با شما بود ...ترتيبشو دادم:d

    سلام سرمد جان كاملا حق با شما بود ...ترتيبشو دادم:d
  20. C

    چشم ابجي هرچي شما بگي;) پس شب خوبي داشته باشي خوب بخوابي:gol:

    چشم ابجي هرچي شما بگي;) پس شب خوبي داشته باشي خوب بخوابي:gol:
بالا