قيافيه فرگوسن در بازي
گل اول منچستر:w11:
گل دوم منچستر:w42:
گل سوم منچستر:w31:
گل اول بايرن:w00:
هنگام اخراج بازيكن :w22:
گل دوم بايرن[IMG]
اخر بازي:w47:
:surprised:
حميد اين چه ميزيه؟تو مايه ننگ پسرا هستي؟از قديم گفتن مردي به ميز كامپيوتر كثيفه:Dلازم شد براي دفاع از شرافت پسرا عكس ميز خودمو بندازم:whistle:
در ضمن ناقلا نگفته بودي گوشيتو عوض كردي:w02:
اينو خوب اومدي:w15:
اخه اميرحسين تو صفحه اصلي سه ساعته مي ره صفحه بعد چون هنوز جا نيوفتاده توي تالار بزار يكم تبليغات كنيم بچه ها بياد بعدش اگه دوست داشتي ميارم صفحه اصلي..اگرم ميخوام مهم بشه تو تالار اصلي تو تاپيك درخواست مهم شدن درخواست بده تا نوبتش كه شد مهمش كنم