رو دستت كه هيچي رو سرتم مي تونم پاشم.....:D
ببين قرار بود به ميز دست نزديد من نه ميزمو مرتب كردم و شلوغتر كردم خود خودش هست...يعني به جان بچم يه ليوانم روش جابجا نكردم :D
شما ميخواي بخوابي ، بخواب امشب نمي زارم البته عكسشو قبلا گرفتم ولي هنوز جو هنوز اماده نيست بزار چهار ميز شلوغ بزارن جو اماده...