You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
C
الان فقط ميتونم بگم خيلي كارت درسته:d
-
C
همون قضيه چيز ديگه....ام....حالا بعدا بهت ميگم
-
C
:surprised::surprised::surprised:
مثلا چي؟
البته جوابشو خصوصي بده ..مي ترسم سرجفتمونو به باد بدي:D
-
C
خواهش ميكنم سيد جان
انشاالله عاقبت همه بخير بشه ...
-
C
سلام
ميگم راسل خانم با همه اره با منم اره:D
-
C
من الان اومدم
الان ميرم ميبنم
-
-
C
خواهش ميكنم من از شما بابت تاپيك زيباتون تشكر ميكنم..اميدوارم زدن يه همچين تاپيكايي توي تالار ادامه داشته باشه
-
C
باشه بعدا توضيح بده
خب سفر خوش گذشت:d
-
C
خب ميخواستي تاپيك سياسي نزني كه پاك بشه:w02:
-
C
سلااااااااام
خوبي؟
ميگم ارام بعد از من رفتي سفر قبل از من اومدي:d
دست درد نكنه خوب كردي تا باشه از اين نوع فضولي ها:whistle:
-
C
سلام ارام هنوز خرس نخوردته
[IMG]
-
-
-
C
سلام بر داداش امير حسين گل
ممنون منم اي بد نيستم
شما چطوري داداش؟
-
C
مثل اينكه قضيه بين شما و ارام خيلي بيخ پيدا كرده ...بايد يه فكري بكنم اينجوري نميشه:d
-
-
-
C
:w15:
شما دوتا هنوز با هم در جنگ هستين:w13:
بيا اين شب عيد كودورت هارو بزارين كنار:w24:
-