خب بريم سوالا هاي چرايي:whistle::D
1-چرا بعضي ادما كوه رو ول ميكنن ميرن بيابون؟
2-چرا بعضي ادما انقدر به شتر علاقه دارن؟
3-چرا بعضي ادما نصفه شب هوس كله پاچه ميكنن؟
4-چرا بعضي ادما نصفه شب هوس بچه شتر ميكنن؟
5-چرا بعضي ادما انقدر چاخن ولي بهشون ميگم ميگن نيستيم؟
6-چرا بعضي ادما انقدر غلط املايي...