نه هرکی اشتباه زیاد کنه ..
هرکی پنهونکی باشگاه بیاد
هرکی بره تو فاز تغییرات..
هرکی که بیشتر تو خودشه...
هرکی که تحویل نمیگیره..
این هرکیااااااااا عاشقن...;)
:wallbash:
نکنه عاششششششششق شدی!!!:cool::D
درگیر همین امتحانا میان ترمم دیگه..!!دیگه میگذرونیمشون هرجور شده!!!!
تو خوب از درسو دانشگاه خلاصی پیدا کردی!!!!!!!!!:D
کی باید بری سربازی؟؟
:wallbash::wallbash:
مردها سکوت میکنند . . .
نمیتوانند وقتی که ناراحت هستند، گریه کنند و بهانه بگیرند!!!
مردها نمیتوانند به تو بگویند، منو بغل کن تا آروم بشم!!!
نمیتوانند بگویند دلشان میخواهد در آغوش تو گریه کنند!!!
ممکن است خیلی تو را دوست داشته باشند
اما نمیتوانند صداشون رو مثل دختر بچهها کنند و...
سلام اقا امیرمهدی
امیدوارم خوب باشین
تشکر ازاینکه درخواستمو صمیمانه پذیرفتین..
ی سوال داشتم تو تالارتون هم مطرح کردم..اگه شما اجازه بدین از شماهم بپرسم:
شما میدونین دانشگاه پیام نور به صورت فراگیر رشته ی شما رو داره یا نه؟؟
با تشکر..;)
اوهومممممم...ولی خب نمیشه که دلشون شکوند
میدونین این مشکل ما دختراست که احساساتی هستیم..هم نمی خایم طرفمون شکسته شه هم احساس خودمون رو نمی خوایم زیرپا بزاریم..
واقعا سخته...گذشتن....