نتایح جستجو

  1. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    بعد از تلااااااااااش بسیار با این دستور درس کردمشونننننن.... attrib drive:\*.* -h -r -s /s /d
  2. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    خب من هروقت فلاشم اینجور میشد همین دستو اتریبو میزدم...فایلهای بدون شرت کات رو قرارمیداد بعد شرت کاتها روخودم دلیت میکردم!! ولی حالا نمیشهههه..اسکنشم میکنم باز همینجور می مونههههه
  3. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    اهان درس شد رفت داخل درایو حالا دستو attrib رو میزنم درستشون نمیکنه!! شما دستور attribرو میشه کامل بنویسین!!
  4. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    نمیشه!!کپی میکنم اونجا پیست میزنم..ی شکل عجیب غریب واسه خودش مییاره اونو کپی نمیکنه!!!!!!!!!!!!!
  5. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    میخام شرت کات شدنشونو با این دستور J:\attrib -h -s J:\*.* برگردونم ولی باید اول وارد فایلی که اسم فلاشمه بشم.. ولی هرچی میزنم J:\نمیره داخل فایل همش میگه فایل J ناشناخته هس!!!!!!!!!1
  6. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    سلام ببخشید من فلاشم کلا شرت کات شده میدونم باید اون دستور داس رو بزنم!! ولی داسم مشکل پیدا کرده میزنم J:\این دونقطه واسلاش سمت چپ J هس!...باید وارد درایو Jکه همون فلاشه بشه بعد من دستورattribرو بزنم..هرکار میکنم واردش نمیشه چه کنمممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. مرسی داداشییییییییییییییییی جوووووووووونم...عکسای خوشملی بودنننننننننننننننن!

    مرسی داداشییییییییییییییییی جوووووووووونم...عکسای خوشملی بودنننننننننننننننن!
  8. با یه صلوات حاضری بزنید به هر نيتي(شفاي مريضان،سلامتي پدرومادرو...)

    * اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم *
  9. سلام ممنون بابت درخواستتون.. امیدوارم دوست خوبی باشم براتون!

    سلام ممنون بابت درخواستتون.. امیدوارم دوست خوبی باشم براتون!
  10. خواهش میکنم عسیسممممممم

    خواهش میکنم عسیسممممممم
  11. [IMG]

    [IMG]
  12. [IMG]

    [IMG]
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. [IMG]

    [IMG]
  15. چرا نمی یای یسر بزنییییییییییییییییییییییییییییی...................:cry:

    چرا نمی یای یسر بزنییییییییییییییییییییییییییییی...................:cry:
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. یک روزن راه است از این دیوار ستبر بلند تا دنیای رهایی نه این روزن به قاعدۀ من است نه من... چاره...

    یک روزن راه است از این دیوار ستبر بلند تا دنیای رهایی نه این روزن به قاعدۀ من است نه من... چاره ای نیست ... گاهی چاره ای نیست جز اینکه بپذیری: رهایی تو تا پشت این دیوار است...
  18. [IMG]

    [IMG]
  19. [IMG]

    [IMG]
  20. اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی، و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد، و اگر اینگونه نیست،...

    اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی، و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد، و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد، و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی. آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد، بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی… ویکتور هوگو
بالا