سلام
ببخشید من فلاشم کلا شرت کات شده میدونم باید اون دستور داس رو بزنم!!
ولی داسم مشکل پیدا کرده میزنم J:\این دونقطه واسلاش سمت چپ J هس!...باید وارد درایو Jکه همون فلاشه بشه بعد من دستورattribرو بزنم..هرکار میکنم واردش نمیشه
چه کنمممممممممممممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟