نتایح جستجو

  1. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    ممنون دوست عزیز خیلیییییی کمکم کرد
  2. منم بد نیستم.. قربونت برم ما همیشه بیاد دوستان خوبمون هستییییییم:gol:

    منم بد نیستم.. قربونت برم ما همیشه بیاد دوستان خوبمون هستییییییم:gol:
  3. سلام دوستی خوبی؟؟ گفتم یه عرض ادبی کرده باشمم قربانت..

    سلام دوستی خوبی؟؟ گفتم یه عرض ادبی کرده باشمم قربانت..
  4. پس تو باهوششششششششش(که فک نکنم)شایدم تغلب کردی××××××!! دستت درد نکنه تو میخای یاد من...

    پس تو باهوششششششششش(که فک نکنم)شایدم تغلب کردی××××××!! دستت درد نکنه تو میخای یاد من بدیییییییییییییییییییی!!!!تو برو درسای خودتو بخون.. من فعلا میرم بای حسیننننننننننننننننن
  5. بابا دمت گرممممممم!! اسون بوده معبوم میشهههههه!!!!!!!..وگرنه برنامه نویسی چیزی نیس راحت امتحانشو...

    بابا دمت گرممممممم!! اسون بوده معبوم میشهههههه!!!!!!!..وگرنه برنامه نویسی چیزی نیس راحت امتحانشو بدی ماکه پوستمون کنده میشه تا امتحان میدیم!!:(
  6. سلامتی...درگیر امتحانم هفته دیگه ی امتحان مهممممممم دارم تو چه خبر؟

    سلامتی...درگیر امتحانم هفته دیگه ی امتحان مهممممممم دارم تو چه خبر؟
  7. اهان راس میگی... ببخشید گیجم من!!ندیدم پیاموو مرسی .. بد نیستم

    اهان راس میگی... ببخشید گیجم من!!ندیدم پیاموو مرسی .. بد نیستم
  8. از خودم که اینجور نیسسسسسسسسسسسسسسس... راحت دیده میشه!! جواب منم ندادییییییییییییییییییی:razz:

    از خودم که اینجور نیسسسسسسسسسسسسسسس... راحت دیده میشه!! جواب منم ندادییییییییییییییییییی:razz:
  9. چرا دیگه جوااااااااااااااااب ندادی!!!!!!!!:razz::razz:

    چرا دیگه جوااااااااااااااااب ندادی!!!!!!!!:razz::razz:
  10. صفحم اتفاقا سفید نیس...

    صفحم اتفاقا سفید نیس...
  11. زندگی که باهمه سر ناسازگاری رو که داره...:cool:

    زندگی که باهمه سر ناسازگاری رو که داره...:cool:
  12. چرا نباید عالی باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چرا نباید عالی باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  13. ما کی باشیم نخوایم تحویل بگیریم!!!!!!!!!!! چرا بد نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟ باید عالی باشی..

    ما کی باشیم نخوایم تحویل بگیریم!!!!!!!!!!! چرا بد نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟ باید عالی باشی..
  14. سلام حسین جان خوبی عزیز؟؟

    سلام حسین جان خوبی عزیز؟؟
  15. سلام دوستی والا چند بار اومدم ...زده بود اخرین فعالیت 14مین پیش... دیگه رفته بودیییییییییییییی...

    سلام دوستی والا چند بار اومدم ...زده بود اخرین فعالیت 14مین پیش... دیگه رفته بودیییییییییییییی زیادم باشگاه نمی یام!! :gol::gol: خوبی؟
  16. سلام دوستی...خوبی؟؟دماغت چاقهه؟؟ ممنون از تعریفت...البته ایشالا که تعریف بود!!دی: خب دیگه...

    سلام دوستی...خوبی؟؟دماغت چاقهه؟؟ ممنون از تعریفت...البته ایشالا که تعریف بود!!دی: خب دیگه خانما خوش سلیقه ان...:D
  17. سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!

    فوری!! فوری!! سلام دوستان ببخشید یه چند تا سوال داشتم: منظور از دانلود کدهای مخرب چیست؟؟کدهای مخرب همون تروجان ها هستن؟؟...چجوری افرادی با دانلود این کدها می تونن در محیط اینترنتی مشکل زا بشن؟؟ کپچا چیه؟؟...منظور از حملات کپچا چیست؟؟ایا افراد سواستفاده گر ازاین حملات کپچا استفاده میکنند؟؟...
  18. اره دیگهههههههههه×!دی: خب من دیگه برم محسن جان ..سرم درد میکنه خوشحال شدم حرفیدم باهات تا بعد...

    اره دیگهههههههههه×!دی: خب من دیگه برم محسن جان ..سرم درد میکنه خوشحال شدم حرفیدم باهات تا بعد بای..
  19. در دگرگونی احوال است که گوهر مردان شناخته می شود...<<امام علی (ع)>>

    در دگرگونی احوال است که گوهر مردان شناخته می شود...<<امام علی (ع)>>
  20. ​از دست دادن دوستان غربت و تنهایی است.(امام علی (ع))

    ​از دست دادن دوستان غربت و تنهایی است.(امام علی (ع))
بالا