منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
♥
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
سلام دوستای گل بچه ها منظور از واسط های ناامن نرم افزاری و برنامه نویسی چیه؟؟؟؟
♥@SH!M♥
ارسال #26,036
Nov 18, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
♥
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
سلام من وقتی میخام وارد ایمبل یاهو بشم اونم از سیستم خودم تا صفحه یاهو بالا می یاد آی دی به همرا پسووردم سیو شده هست درصورتی که من اصلا گزینه سیو ونگه داری رو نزدم!!! چطوری میتونم این مشکلو حل کنم؟؟؟ باتشکر!
♥@SH!M♥
ارسال #10,312
Nov 18, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
♥
نه بابا!!!:biggrin: خب من دیگه باید برم فعلا بای سلام برسونین به خوانواده..دی:
نه بابا!!!:biggrin: خب من دیگه باید برم فعلا بای سلام برسونین به خوانواده..دی:
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
مرسی خوبم! قربانت عزیزم.....لذت بردم از پروفت!
مرسی خوبم! قربانت عزیزم.....لذت بردم از پروفت!
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
چه ذوقیم میکنهههههههههه
چه ذوقیم میکنهههههههههه
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
عجب عینک عجیب غریبیه پس...:eek:
عجب عینک عجیب غریبیه پس...:eek:
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
وااااااااای چه پروف خوشملی...من عاشق رنگ بنفشم!!!! ممنون آجی از عکسو متنت!!...
وااااااااای چه پروف خوشملی...من عاشق رنگ بنفشم!!!! ممنون آجی از عکسو متنت!!...
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
اره نزار بیش از این چاق شه!!!..دیگه جلوتو نمیبینی اخه!!:biggrin:
اره نزار بیش از این چاق شه!!!..دیگه جلوتو نمیبینی اخه!!:biggrin:
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
به به سلام آق مهدی!!;) ممنونم .....خوبی؟خوشی؟دماغت چاق هس؟؟؟؟؟؟:D
به به سلام آق مهدی!!;) ممنونم .....خوبی؟خوشی؟دماغت چاق هس؟؟؟؟؟؟:D
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
:w27:
:w27:
♥@SH!M♥
ارسال پروفایل
Nov 18, 2012
♥
عکس های دیدنی از شکار لحظه ها
بعضی هاشون بنظر واقعی نمی اومدن شبیه عروسک بودن مخصوصا تصویر اولی!!!:eek:
♥@SH!M♥
ارسال #37
Nov 18, 2012
تالار:
تالار عکس
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
8
9
10
اول
قبلی
10 از 10
برو به صفحه ی
برو
جستجو
بالا