نتایح جستجو

  1. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    تو بیا بنزین هم برات جور میکنیم
  2. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    آقا حرفی نیست 12 به بعد هستی بزرگراه امام علی؟ بچه ها هم میان هر ماشینی که بگی اونجا هست ببنم این فلفلت چیکار میکنه
  3. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    یعنی چی شهریوری ها آدمهای خاصی هستن؟خواص یعمی چطوریم؟شاخ یا دم داریم؟
  4. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    با این میخوای با من مسابقه بدی؟ فکر کنم به خط پایان هم نرسی بزرگراه امام علی خوبه؟ ساعت 12 شب به بعد
  5. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    پس بگو ما با هم کنار نمیایم واسه اینه
  6. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    این ماشین من : اینم یکی دیگه : البته بخوام مسابقه بدم رینگ و لاستیک هاش رو عوض میکنم
  7. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    باشه تو هم بیا اصلا عکس ماشین هاتون رو بزارید ببینم چی دارید
  8. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال میگیریم آی فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال میگیریم
  9. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    من با هر ماشینی که بگی بجز ماشین های خارجی مسابقه میدم سر هر چی هم که دوست داشتید چه شتاب چه استقامت چون خیلی این کارو کردم و ثابت شده است از راننده های حرفه ای بگیر تا آماتور باشه من براتون ریو میارم صفر کیلومتر هم میارم که حرفی توش نباشه خوبه؟
  10. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    حاضری ماشینتو بیاری با من مسایقه بدی یا تو پیست یا اتوبان تا شتاب 206 رو بهتون نشون بدم
  11. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    احتمالا 2 تا حالت داره یا راننده راننده نبوده یا ماشین رو پا نبوده من نظر شخصیم رو 206
  12. 3ctor

    بفرما کنسرو اژدها...!!!

    فکر داری میخوری بعد اون دندانشاش بیان گره بخورن به دندونهات بعد خون راه بیفته بعد یهو ماهی زنده بشه بزاره دنبالت
  13. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    متاسفانه تایپیک شده عقاید احساسی و سمت و سو دار به نظر من باید طوری باشه که وقتی طرف مونده که 206 یا ریو بخره حداقل اینجا بهش کمک کنه
  14. 3ctor

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ما که اینجاییم
  15. 3ctor

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    شما هم همش میگی سلام خداحافظ:biggrin:
  16. 3ctor

    بفرما کنسرو اژدها...!!!

    آره حالا شد :دی این چیکاره است؟متخصص آبیاری دیواره؟
  17. 3ctor

    یك تست جالب ( تست 30 ثانیه ی)

    منم 8 رو انتخاب کردم تازه بعد پشیمون شدم 9 رو انتخاب کردم ولی در هر دو صورت اشتباه بود.....
  18. 3ctor

    بفرما کنسرو اژدها...!!!

    حالم به هم خورد بابا یه چیز بزار روحیه مون باز شه اینا چین دیگه
  19. 3ctor

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    بیا تو در بازه:biggrin:
بالا