منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
مقايسه 206 و ريو
تو بیا بنزین هم برات جور میکنیم
3ctor
ارسال #80
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
مقايسه 206 و ريو
آقا حرفی نیست 12 به بعد هستی بزرگراه امام علی؟ بچه ها هم میان هر ماشینی که بگی اونجا هست ببنم این فلفلت چیکار میکنه
3ctor
ارسال #70
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
متولد چه ماهی؟؟؟؟؟
یعنی چی شهریوری ها آدمهای خاصی هستن؟خواص یعمی چطوریم؟شاخ یا دم داریم؟
3ctor
ارسال #293
Sep 18, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
مقايسه 206 و ريو
با این میخوای با من مسابقه بدی؟ فکر کنم به خط پایان هم نرسی بزرگراه امام علی خوبه؟ ساعت 12 شب به بعد
3ctor
ارسال #68
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
متولد چه ماهی؟؟؟؟؟
پس بگو ما با هم کنار نمیایم واسه اینه
3ctor
ارسال #291
Sep 18, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
مقايسه 206 و ريو
این ماشین من : اینم یکی دیگه : البته بخوام مسابقه بدم رینگ و لاستیک هاش رو عوض میکنم
3ctor
ارسال #62
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
مقايسه 206 و ريو
باشه تو هم بیا اصلا عکس ماشین هاتون رو بزارید ببینم چی دارید
3ctor
ارسال #56
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
متولد چه ماهی؟؟؟؟؟
فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال میگیریم آی فـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال میگیریم
3ctor
ارسال #287
Sep 18, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
مقايسه 206 و ريو
من با هر ماشینی که بگی بجز ماشین های خارجی مسابقه میدم سر هر چی هم که دوست داشتید چه شتاب چه استقامت چون خیلی این کارو کردم و ثابت شده است از راننده های حرفه ای بگیر تا آماتور باشه من براتون ریو میارم صفر کیلومتر هم میارم که حرفی توش نباشه خوبه؟
3ctor
ارسال #53
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
مقايسه 206 و ريو
حاضری ماشینتو بیاری با من مسایقه بدی یا تو پیست یا اتوبان تا شتاب 206 رو بهتون نشون بدم
3ctor
ارسال #49
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
مقايسه 206 و ريو
احتمالا 2 تا حالت داره یا راننده راننده نبوده یا ماشین رو پا نبوده من نظر شخصیم رو 206
3ctor
ارسال #46
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
بفرما کنسرو اژدها...!!!
فکر داری میخوری بعد اون دندانشاش بیان گره بخورن به دندونهات بعد خون راه بیفته بعد یهو ماهی زنده بشه بزاره دنبالت
3ctor
ارسال #18
Sep 18, 2011
تالار:
تالار عکس
مقايسه 206 و ريو
متاسفانه تایپیک شده عقاید احساسی و سمت و سو دار به نظر من باید طوری باشه که وقتی طرف مونده که 206 یا ریو بخره حداقل اینجا بهش کمک کنه
3ctor
ارسال #40
Sep 18, 2011
تالار:
دنیای خودرو
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
تا همیشه
3ctor
ارسال #15,719
Sep 18, 2011
تالار:
مهندسی کامپیوتر
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
ما که اینجاییم
3ctor
ارسال #15,716
Sep 18, 2011
تالار:
مهندسی کامپیوتر
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
شما هم همش میگی سلام خداحافظ:biggrin:
3ctor
ارسال #15,714
Sep 18, 2011
تالار:
مهندسی کامپیوتر
بفرما کنسرو اژدها...!!!
آره حالا شد :دی این چیکاره است؟متخصص آبیاری دیواره؟
3ctor
ارسال #7
Sep 18, 2011
تالار:
تالار عکس
یك تست جالب ( تست 30 ثانیه ی)
منم 8 رو انتخاب کردم تازه بعد پشیمون شدم 9 رو انتخاب کردم ولی در هر دو صورت اشتباه بود.....
3ctor
ارسال #32
Sep 18, 2011
تالار:
آزمون های روانشناسی
بفرما کنسرو اژدها...!!!
حالم به هم خورد بابا یه چیز بزار روحیه مون باز شه اینا چین دیگه
3ctor
ارسال #3
Sep 18, 2011
تالار:
تالار عکس
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
بیا تو در بازه:biggrin:
3ctor
ارسال #15,712
Sep 18, 2011
تالار:
مهندسی کامپیوتر
قبلی
1
2
3
4
5
6
7
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
5 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا