نتایح جستجو

  1. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    این زیاده روی کرده دیگه
  2. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    خوب پس تصحیح میکنیم انظار عمومی حالا درست شد:biggrin:
  3. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    شما هی بچرخ سوتی های ما رو بگیر باشه انزار عمومی خوب شد
  4. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    این فکر کنم عامل نفوذیشون پاشه چون کمتر تو انزال عمومی ظاهر میشه شایدم معاون رئیسه
  5. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    این که خیلی عملیه سیگار با سیگار روشن میکنه
  6. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    اینم یکی دیگشون
  7. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    آره چی فکر کردی تازه میگن رئسشون هم یه عقابه
  8. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    اینم رفیقش دو یا سه بار خودم مچششون رو گرفتم این برای اون جنس جور میکنه:biggrin:
  9. 3ctor

    عکس: نه ممنون، من اهلش نیستم!!

    نه بابا این کاره است من آمارشو دارم رفیق کلاغ است
  10. 3ctor

    مادرم چه دردا که کشیده ای(نظرتون چیه)

    مهربانی و لطافت مادرم را بارها یاد کرده ام و ستوده ام، ولی ، لحظه های ناب خشم و قهر او را نیز می ستودم؛ لحظاتی که پایم در راه می لغزید و سوی بیراهه می رفتم؛ لحظاتی که دست به خطا می بردم و از سر جهل راه عصیان پیش می گرفتم. نه به کلام او دل می سپردم و نه به نگاه زنهار زده اش وقعی می نهادم. سر در...
  11. 3ctor

    شوق پرواز ( ویژه نام شهید عباس بابایی )

    روحش شاد و یادش گرامی
  12. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    من نمیدونم چرا این وسط هی بحث ال 90 پیش میفته
  13. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    آره دیگه قراره مسابقه بدیم تو بزرگراه امام علی
  14. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    یعنی چی خلافش؟
  15. 3ctor

    محرم و نامحرم

    من اعتقاد دارم به محرم و نامحرم ولی بعضی ها هم به قول دوستمون حسین افراط تفریط زیاد دارن
  16. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    یعنی ما با هم کنار میایم یا نه؟
  17. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    بخر داش بخر شک به دلت راه نده پشیمون نمیشی
  18. 3ctor

    بفرما کنسرو اژدها...!!!

    اصلا میتونی دندوناش رو در بیاری به جای دندون دستی هم استفاده کنی ازش
  19. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    دست شما درد نکنه حالا شد به ما چه؟!!!!! من که اصلا اینا رو قبول ندارم اصلا اینطوری نیست
  20. 3ctor

    مقايسه 206 و ريو

    هر شب یه جاست ولی هر شبی که خواستی بیای به من بگو تا بهت بگم مکان رو
بالا