نتایح جستجو

  1. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    مگه چی شده بود من یه جا شنیدم عمر شهریوری ها کوتاه:cry:
  2. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    پس شهریوری ها چی؟ما موندیم تک و تنها
  3. 3ctor

    تسلیت

    بابا فامیل ای وابسته رو میگم مگه نمیدونی سوباسا که رفت ژاپن فئتبالیست شد شوهر خواهر مادر بزرگه است زشته اسمش تو فامیل های وابسته نیست مردم چی میگن!!
  4. 3ctor

    تسلیت

    چرا سوباسا رو تو فامیلی ها ننوشتی؟
  5. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    ممنونم ازتون
  6. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    ممنونم دوست عزیز
  7. 3ctor

    متولد چه ماهی؟؟؟؟؟

    منم همین امروز و همین ماه
  8. 3ctor

    اسمتون به ژاپنی می شه چی؟

    mekavrinshikato = کامران از منم بد نشد ها تلفظش فقط سخته
  9. 3ctor

    تابستونتون چطور گذشت؟؟؟؟

    موضوع انشا : تابستون را چگونه گذراندید؟ من تابستان را با یک استارت خوب شروع کردم و به مسافرت رفتم پدرم میگوید مسافرت خیلی خوب هست(تق) آقا چرا میزنی بابام میگه خوب . تابستان خیلی خوب است چون مدرسه ها تعطیل میشود و ما ولو میشیم تو کوچه و خیابان(تق) استخر های سر باز همه باز میشون و ما اوقات فراقمان...
  10. 3ctor

    دور از جون شما (قبر معتادین کامپیوتر) !!!!!!!!!

    دیگه اینجوریه سونی بی سونی فقط دل اونجا کار سازه هر کیی دلش صاف باشه جاش خوبه هر کی نباشه کلاهش پس معرکه است
  11. 3ctor

    دور از جون شما (قبر معتادین کامپیوتر) !!!!!!!!!

    نه بابا من آمار گرفتم میگن سونی اونجا گارانتی نداره دل فقط اونجا گارانتی داره و هر کی هم اهل دله اونجا کارش میگیره:biggrin: یعنی باید اهل دل باشی
  12. 3ctor

    بــــدون شـــرح!

    زده تو پره پاسداره:biggrin:
  13. 3ctor

    کشف یک ماهی شگفت انگیز طلایی در تایوان

    اینا بابا زیاد خالی بندن ها ماهی بدبخت رو برداشتن معلوم نیست چی بهش زدن اینجوریش کردن که جذب توریست کنن کارو کاسبیشون کساده
  14. 3ctor

    دور از جون شما (قبر معتادین کامپیوتر) !!!!!!!!!

    از من فقط بی زحمت لپ تاپ باشه که میخوام بین این دنیا و اون دنیا ببرمش بشه حملش کرد:D
  15. 3ctor

    اثرات تفکیک جنسیتی بر روی پسران...

    این درسته که طنزه و اینجوری یه کم خنده دار به نظر بیاید ولی از نظر روانشناسی یه واقعیته تلخه متاسفانه
  16. 3ctor

    مراسم ازدواج

    یعنی چطوری؟!!!
  17. 3ctor

    مراسم ازدواج

    منم میگم هست ولی کنترل شده نه مثل ایران
  18. 3ctor

    مراسم ازدواج

    نه من اینو قبول ندارم اونجا مثل ضرب المثل خودمون هست میگه عیسی به دبن خودش و موسی به دین خودش وقتی جایی هست که طرف تموم عقده های خودش رو اونجا خالی کنه دلیلی وجود نداره چشم به زن و بچه مردم داشته باشه ولی اینجا چی طرف تموم عقده هاش جمع میشه و بعضی اوقات حالت روانپریشی به شخص دست میده و کاری که...
  19. 3ctor

    کری خوانی از نوع تصویریش... (اسپم ممنوع)

    من معذرت میخوام اسپم میدم ولی اینجا که همه پرسپولیسن ما برای کی باید کری بخونیم:biggrin::biggrin:
  20. 3ctor

    مراسم ازدواج

    ببین اون بر میگرده به طرز فکر شما من نمیتونم در این مورد نظری بدم
بالا