نه باید زاویه همون 90 باشه وگرنه لو میره در مورد خودکار هم یه سری خودکارا بود توشون آیه بود جمع میشدن اونا را پر تقلب میکنید و مثل فنر جمع میشه اگه به اون دست رسی نداشتی با یه فنر همین کارو به راحتی میتونی انجام بدی و اونو بزاری تو آستینت و با یه چسب بچسبونیش و هر چقدر که میخوای از تقلبه میکشی و...