منم عاشق مرامتم!!
میخوام زین پس اخبارِ یونی رو اینجا بکارم!
چطوره!
استفاده از درشکه در تاریخ 27/4/91 در دانشکده
همکارانی که مایلند از درشکه در تاریخ 27/4/91 استفاده کنند جهت تهیه بلیط به واحد رفاه مراجعه نمایید.
خوبه؟!
ولی نه از حق نگذریم بچه های یونیِ ما تو معماری یکن!!