نه...نه...نه!!
بچه ها بیاین با دانشگاهتون مهربون باشید!
بیاید به چیزای خوب فکر کنیم...به رازقی...به کرمی که چقدر خوب بوده و نمیدونستیم!!!
به اینکه رتبه ی 1های ارشد واسه دانشگاه ما بودن....
نفس عمیق بکشید و به خدا توکل کنید!!
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
Click here to...
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
Click here to...
دنبال چیزی میگردین؟!!:surprised:
ایشالا پیدا میشه!! نگران نباشید:D
یه سوال!
این شکلکارو از کجا میارین؟! من نمیدونم از کجا باید دانلودشون کنم!!:confused:
با تشکر.
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]
در بزرگیِ تو همین بس که علی را "ابالحسن" میخوانند!
ما اگر زیاد "حسین" میگوییم به خاطرِ"حا" و "سین" و "نون"ِ توست!
هر "یاحسینِ" ما همان "یا حسن" است!
مادری ترین امامِ ما حسن است. اشبه الناس به حیدرِ کرار حسن است!
نه تو امامِ صلح نیستی، حسین و عباس در مکتبِ تو مبارزه آموختند!
[IMG]