:gol:قطعه44 و ابوالفضل سپهر:gol:
این مستند خیلی جالبه...
خیلی خیلی قشنگه که آدم فوت کنه و بین شهدای گمنام دفن بشه...تو قطعه 44!!
ابوالفضل سپهر خوب جوابِ کربلایی بودنشو گرفت...خدا خوب حاجتشو داد!
عجب آدمایی هستیم ما!! زمان جنگ خودمونو شرمنده ی شهدا کردیم حالاهم واسه برآورده شدن حاجاتمون دست به...